ویژگی بازی سازی زبان سی شارپ
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

تجزیه و تحلیل Demo-Roslyn

بگذارید یک مثال مشخص تر را بیاوریم. به منظور کمک به افراد در تمرکز بر روی زمینه هایی غیر از پیاده سازی زبان ، این چارچوب را ایجاد کردیم ، به نام Analyzer ، که از طریق آن می توان کد منبع افراد را به راحتی تجزیه و تحلیل ، تشخیص داده و در نهایت نتایج خروجی گرفت. به این ترتیب می توانیم پیشنهادهای تصحیح کد را ارائه دهیم.

 

اگر نیاز داری:

سازمان شما دارای قالب کد است که باید اجرا شود ،انجام refactoring به طور مکرر ، می خواهید کد را با همه به اشتراک بگذارید ،نیاز به اصلاح خودکار کد

سپس این ابزار دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید.

می توانید این پروژه را در Visual Studio نصب کنید و سپس می توانید از آن استفاده کنید. وقتی پروژه ای را باز می کنید ، از قبل با کد دیگ بخار ساخته شده برای پروژه همراه است. به طور خاص ، هنگامی که پروژه شما به این شکل وارد حالت اشکال زدایی می شود ، تحلیلگر کد شما را استخراج می کند ، اصلاحات کد را انجام می دهد ، و در نهایت نتایج را بیرون می آورد. تجزیه و تحلیل می تواند به عنوان یک کد دسته ای اجرا شود ، یا می تواند به صورت یک بسته Nougat توزیع شود. به عنوان پسوند Visual Studio ظاهر می شود و در نسخه کامل Visual Studio ، به عنوان بخشی از حالت اشکال زدایی اجرا می شود. اکنون ویژوال استودیو را اجرا کردم و سپس شروع به انجام اصلاحات کد کرد. این عملیاتی است که من در نسخه کامل Visual Studio نوشتم.

 

حالا بیایید چند کد را در این نسخه کامل از Visual Studio باز کنیم. من عملکرد این تجزیه و تحلیل ها را به طور کامل اجرا نکرده ام. در اینجا برخی از کد نمونه هایی که می خواهیم کار کنیم وجود دارد. برای سادگی ، چیزی که می خواهم به آن دست پیدا کنم تحلیل دستوری است ، جایی که می توانم قوانین معنایی مختلفی را تعریف کنم. موتور Roslyn اطلاعات کاملی را برای استفاده من فراهم می کند. من می توانم یک کد کد غیرقانونی را بدون فر کردن در عبارت if یا else تعریف کنم.

 

ما باید آن سبک کد جامد به سبک قدیمی را پیاده سازی کنیم ، یعنی همیشه باید دستورات curry را اضافه کنیم ، زیرا هنگام ویرایش کد بعدی ، اشکالات زیادی نخواهیم داشت. ما باید در بعضی موارد از بروز این نوع کد جلوگیری کنیم. برای ملاحظات زمانی ، من فقط در صورت اجرا در اینجا پیاده سازی می کنم. البته ، ما می توانیم آن را در قوانین دیگر نیز اعمال کنیم. در اینجا اجازه دهید یک تحلیلگر کد کوچک را اجرا کنیم.

 

من در اینجا استفاده از این نسخه کامل را متوقف نخواهم کرد. من نیاز به ایجاد یک نقطه شکست دارم. هر زمان که دستور if را می بینیم ، اولین کاری که باید انجام دهیم ثبت آن است و باید این روش را AnalyzeNode بنامیم. هر زمان که تحلیلگر کد منبع در Visual Studio با دستور if برخورد کند ، به طور خودکار در اینجا قرار می گیرد و سپس می توانم برخی عملیات را انجام دهم ، و سپس آن را به تجزیه و تحلیل کد ادامه می دهد تا زمانی که نقطه شکست بعدی وارد شود. اکنون که می توانم تمام اطلاعات موجود در این کد را بدست آورم ، می توانم عملیات بعدی را اضافه کنم. آنچه من می گیرم یک شی context زمینه ای است.

https://academy.realm.io/cn/posts/goto-mads-torgersen-why-take-another-look-at-c-sharp/

 




:: برچسب‌ها: برنامه نویسی , کودکان ونوجوانان ,
:: بازدید از این مطلب : 869
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: